Sjablonen: gemakkelijk en snel
 
Huisstijlautomatisering is meer dan alleen maar een stramien voor bijvoorbeeld een brief of een publicatie. Huisstijlautomatisering betekent duidelijkheid, tijdbesparing en efficiency.
 
Duidelijkheid
De huisstijl wordt door iedereen op dezelfde manier toegepast als u gebruikt maakt van de huisstijlsjablonen.
 
Efficiency
Fouten kunnen ontstaan door het overtypen van bestaande documenten: gegevens van de vorige klant in een nieuwe offerte, je moet er toch niet aan denken. 
In dezelfde tijd maak je met een sjabloon een nieuw foutloos document.

De sjablonen kunnen gekoppeld worden met gegevens in Excel, Access of bijvoorbeeld een boekhoudpakket of andere branchespecifieke pakketten waardoor overtypen van (adres)gegevens niet meer nodig is.

Een optie is automatische documentopslag, waardoor documenten altijd op de juiste plaats onder een correcte naam staan. Of een invoegmenu met tekstblokken die door uw eigen organisatie worden aangemaakt en beheerd in Word. Dat werkt snel en flexibel.
PV&H Communicatie is ervaren op het gebied van in- en externe communicatie en weet hoe het is om gebruiker te zijn van een sjabloon. Te strak in een stramien gedrukt worden kan averechts werken. U geeft zelf aan wat er geautomatiseerd moet worden, PV&H Communicatie adviseert daarbij.